Geowdis

 

Hittade en spännande låda med godis förrut på Ö&B.

Jawbreakers, hur fränt är inte det? Sedan jag såg filmen Jawbreaker har jag alltid velat testa en sådan, hehe.

 

Update. Fy satan vad äckligt det var. All of it! xD

 

Annars har jag och syrran shoppat hela dagen. IKEA, Biltema, Blomsterlandet, Ö&B, Willys...

Har köpt ramar till mina posters, resväska, städgrejer, 30 liter kattsand, 12 kg kattmat och en massa annat.
Typiskt nog hade IKEA fått in sådana trallar som har varit slut jämt annars. Vill ha sådana på balkongen, men det får vänta. Har inte lust att slänga nästan 1,5 tusen på det nu innan vi ska åka iväg. Det får bli lite senare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0